02-12-03

geo-route (2)


 
 

Geachte heer postmeester,

 

 

Hartelijk dank voor uw brief van gisteren.  Ik kreeg  mijn vorige Humo dus zo  laat  omdat de Post  verkeerd sorteerde. OK, fouten kunnen gebeuren en vermits mijn condoom-met-chocoladesmaak er ook nog goed en redelijk ongebruikt uitzag, zal ik genoegen nemen met uw uitleg.

 

Maar, mijnheer de postmeester, elke verandering hoort een verbetering te zijn.  En zeker nu de Post zoveel moeite doet om een klantvriendelijk imago te creëren.  Tot vorige week kreeg ik mijn briefpost tussen acht en half negen.  Ideaal dus, want ik ga pas  na half negen werken.  Een paar dagen verlof leren me dat de bedeling nu pas rond de middag gebeurt.   Daarom zou u me toch eens moeten uitleggen waar ik – de klant dus – hier mijn voordeel vind.  Jullie lijken de banken wel: “Om u nog beter te dienen sluiten we dit kantoor vanaf volgende maand en verhuizen we naar een locatie 10 km verder” of “Om u nog beter te dienen halen wij het geld in de toekomst zeven werkdagen terug van uw spaarrekening af” (Dexia).

 

Geachte postmeester, u bent soms toch ook klant.  Vindt u dit allemaal plezierig?  Heeft u het graag dat men met u solt?  Dat had u dat condoom er misschien toch beter afgehaald.

 

Hoogachtend,



12:31 Gepost door J. | Permalink | Commentaren (2) |  Facebook |

Commentaren

Post & aanverwanten U bent erg met De Post begaan.
Ik ook.
Kuch.
GDB le mal aimé.

Gepost door: GDB | 02-12-03

Rendement! Onze postbode zien we 3 x op één dag
Om 7u20 de krant
Om 9u00 reclame
Om 16u00 postophaling
Als dit niet klantvriendelijk is (hhhhmmm!!!!)

Gepost door: M&G | 02-12-03

De commentaren zijn gesloten.